Alla inlägg den 20 december 2014

Av Zigge Sigvardsson Power - 20 december 2014 14:54

Tycker ni att jag ska börja skriva en berättelse/novell? Isf om vad? ??

Av Zigge Sigvardsson Power - 20 december 2014 14:52

Ja jag tänkte börja blogga. Vill lyckas med en blogg ngn gång så kom igen läs, sprid osv!??

Jag är en tjej som kallas för Zigge. Vid tillräckligt många läsare kanske du får reda på mitt riktiga namn. Jag har 3 hästar på min stora hästgård. (Mer om dem kmr längre ned)
Jag är 12 år gammal med födelsedatumet 17/10. ? jag älskar som ni kanske förstår hästar. ? men jag går även på fotboll, i ett jättebra lag! ????
Andra grejer som jag tycker är kul är kläder, smink men även GYMNASTIK. jag har gått på det förr men slutade och har nu inte tid längre.
Jag går alltså i åk 6a på min skola, men nu har vi jullov. ?
?? Inte singel så tyvärr! ??
?Tbx till hästarna= jag lånar 2 ponnys och äger 1. Den största heter Zacharias (Zacke) och ägs av Madelaine Ljunggren. Det är en dressyrponny, valack, fux, 148cm (maxad d) och helt underbar!? den andra som jag lånar heter Bertil och ägs av Julia/lina Bäck. Han är en valack, c-ponny, alround, typ mörkbrun och ursöt? hästen som är min har jag ägt sedan jag var 4 år, hon heter Cherrie och hon är en shetlandsponny. Jag har haft många egna hästar men vi har sålt dem. Som t. Ex. Davidoff 108, myran, mysan och lysingur fraski dulandi (stav). ?
Min mamma heter Maria, min pappa heter Christer och mina två bröder heter Albin och Jimmie. Albin är 17 år och Jimmie är min halvbror - 20/21 år tror jag. ?

Aja, kommer inte på mer att skriva men lämna gärna tips och om du undrar över något så kommentera/ skriv i fråga ????
?HEJDÅ!?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Skapa flashcards