Alla inlägg den 21 december 2014

Av Zigge Sigvardsson Power - 21 december 2014 10:08

Aja, jag låg vaken till klockan sex och vaknade nio när pappa kom ner till mig. (Ja jag bor i en riktigt fint rustad källare, Room tour kanske kmr sen) vi kollade feber = 38,7 hmm roligt jullov!
Men iallafall så blev min fotbollsträning inställd då Jah inte kan komma... Min ridlektion för Patricia Lüdke (stav) KANSKE kommer att bli av iallafall, enligt mamma så kanske jag kan rida iallafall. Vi har köpt en julklapp till henne = en prydnads juluggla typ!:) hoppas att hon blir glad över den!:):)

Glöm inte att sprida min blogg, desto fler läsare desto mer grejer och inläggs postas!:*

Min blogg är lite mindre än 2 dagar gammal och jag har varit aktiv dessa dagar och fått typ 31 visningar:)

<3 HEJDÅ MINA ÄLSKLINGAR ! <3

Av Zigge Sigvardsson Power - 21 december 2014 05:27

omg!!!! Bara 3 dagar kvar tills jul!:*

Av Zigge Sigvardsson Power - 21 december 2014 05:23

Hej hallå!<3

Klockan är nu 05:19 och jag har problem med att sova. Tror nu att jag är sjuk med huvudvärk, enorm halsont, ont i ryggraden, kan inte svälja, ont i ögonen osv. <-- ej överdrivet... Ligger nu och kollar på tv och bloggar. <3

Såg att jag fått 8 läsare igår och är väll ganska nöjd ändå. Men skulle jättegärna vilja få MÅNGA fler!
Kommer snart att börja göra andra grejer än att bara skriva osv. Tipsa gärna om vad!:*

Bara jag som inte gillar att emojisarna blir till ? När man skriver dem?

Bilden tagen igår:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards