Alla inlägg den 29 december 2014

Av Zigge Sigvardsson Power - 29 december 2014 23:23

idag har varit en toppendag!:)

På morgonen fixade jag iordning mig fin och vi åkte sedan hela vägen till Valbo Köpcentrum! :):) jag och mamma gick runt i flera timmar och köpte en massa fina grejer!! Jag handlade för över 2000kr men då räknades inte mellandagsrean med. <3
Min lunch blev thaimat (wokade grönsaker m. Kyckling) åh det är sååå gott!(72kr) <-- till er som undrade priset :)
Lite senare fikade vi och jag tog en mjukglass med favoriten SALTLAKRITSSTRÖSSEL som topping @)
Vi letade jackor (vinterjacka till mig) och jag hittade tre stycken som var ASSNYGG! En från h&m (600kr), en från Cubus (799kr) och en från Intersport (2000kr). Den FINASTE var den från Intersport, den Varmaste från Cubus och Aa billigaste från h&m. Jag köpte den från h&m och mamma köpte den från Intersport till mig :) <3

Taggad redan på imorgon nu- jag ska:
? Rida Zacke
? fira mormor som fyller 30 år
? en till dag av mitt liv

Jag vet inte men jag och en av mina bästa vänner tjafsar lite nu, aja LET IT GO, LET IT GO, I CANT HOLD IT BACK ANYMORE. Fast vi blir snart vänner ska du se ;) så blir det alltid fast JAG måste säga förlåt först varje gång = jag är den enda mogna :)


Behöver tips nu!! Bloggen blir uttråkad!! KOMMENTERA NU!
Postar en video på vad jag köpte sedan<3 (om den inte blir för lång dvs)

HEJDÅ ÄLSKAR ER!:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Skapa flashcards