Alla inlägg den 30 december 2014

Av Zigge Sigvardsson Power - 30 december 2014 23:40

fet textkursiv text HEJ!:)
Nu ligger jag i min säng och skriver, dagen före nyårsafton:) snart lämnar vi 2014 och går vidare till 2015. Jag har bestämt att jag ska ändra min personlighet, ingen av mina vänner ska få reda på ALLT om mig t. Ex jag kommer att vara mer tyst och inte prata lika mycket ... Finns många anledningar t varför. 2014 har varit ett någorlunda år, men 2015 kommer att bli bättre!@) &)
kursiv textvill också säga att imorgon så kommer det att bli en toppendag förmodligen, jag kommer med min familj åka skridskor och grilla korv på dagen - Med 2 av mina kusiner Eddie och Lowe samt deras mamma (min moster) Karin men även Niklas! Sjukt taggad!! På kvällen kommer vi att äta oxfilé med potatisgratäng, efterrätt pannacotta m. Vitchoklad och snacks under kvällen blir vindruvor, kex, ost osv. Vi kommer att spela spel mm!<3
HEJDÅ :*

kursiv textvärldens gulligaste Eddie!! Han fyller 3 år i Juli/Juni:)

fet textSry för fula bilder men TÅL!

Ja igga texten för dit ska vi inte såhär sent :)
#äppelkinder #fuuphoto #igga #tålåshutup

Av Zigge Sigvardsson Power - 30 december 2014 23:27

vad ska jag göra för något när jag får 100 visningar?<3

BLOGGEN ÄR UTTRÅKAD,
RÄDDA DEN PLZ<3

Random bild, bilden gjorde mig glad (nät jag fick det) :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards