Alla inlägg den 3 januari 2015

3/1

Av Zigge Sigvardsson Power - 3 januari 2015 22:52

Hej igen!

Jag skriver änteligen från datron, mycket lättare att skriva då!!


Ja jag SKA börja skriva noveller (uppföljare/ kapitel) så fort jag får tpis av er om vad!!!



Aja, från en sak till en annan:

MIN DAG!

Jag vaknade runt 10 av att mamma släpade upp mig... Bara jag som HATAR att bli väckt?!

Jag och Andrea gick upp åt frukost och drog sedan ut till älskade STALLET! Vi hjälptes åt så gick det fortare:) Sedan så åkte vi till ridhuset och jag hade ridlektion för Lotta Nyman, första gången med henne och hon var bra. Vi tränade bara på galopp fattningarna som har blivit lite krångliga nu (ponny bus).


Sedan åkte vi till Gävle för att lämna hem Andrea, efter det for jag och mamma till Valbo och bytte 3 par byxor (2 par t papap och 1 par t mig). Efter det stannade vi till hos hemmakväll och tzatsiki och handlade godis/ mat. Sedan åkte vi HELA långa vägen hem! åh det var jobigt men iaf...


Lördagskvällen blev godis + fast and furuis (stav) 4 tror jag och sedan top 20 funniest.


Skypar nu med världens bästa Linn och Kajsa!<3


HEJDÅ! <3<3

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards