Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 7 januari 2015 21:21

Var på badhuset med Angelica idag, helt suveränt kul! Love IT!:*

?Jag ska posta videon när jag har tid och lyckas få det att funka
?jag har haft dåligt med tid nu men ska försöka låta bloggen vara seriös
?måste få er tittare att vilja läsa min blogg
?ska nog skriva en novell men jag vet inte säkert ännu (om jag har tid)

Nu måste jag sova men jag känner mig väldigt stressad över att bloggen är rent ut sagt tråkig så jag var bara tvungen att skriva detta inlägg lite snabbt nu. Jag är ganska trött och alarmet är ställt på 06:40 då jag måste vakna på momangen och mst ut och ta ut dedär hästarna ... Fatta hur jobbigt det är när man är så jävla trött (jag e morgontrött)
Och så ska man ut i kylan och snön och ut t hästarna?!

Orkade inte packa väskan tills imorgon ... Jag får ta det imorgon, fastän jag inte har tid. Vi ska nu gå i skola på mina föräldrars kontor (skolan hyr lokalerna). Känns ju ja ganska kul men konstigt :)


HEJSVEJS, blev ett snabbinlogg och ett snabbinlägg...
Puss ock godnatt :*

#Boom (?);)

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards