Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 3 februari 2015 23:48

jo hej, nu kan inte jag sova och tänkte då skriva om VAD jag gör :)

1. om jag känner mig hungrig så hämtar jag något
2. Jag håller På med mobilen, skriver med folk och kollar på youtube osv.
3. Kollar på klockan typ 1000000000 gånger
4. Försöker sova i 5 min, orkar inre mer och tar upp mobilen

När jag äntligen lyckats somna så ringer väckarklockan och då är det bara att kliva upp ...

Så det var ett snabbinlägg om det.
Men bara så ni vet nu så kommer jag att variera mina inlägg mer och förhoppningsvis skriva oftare <3

Puss så länge så hörs vi imorgon<3 Hej:*

Av Zigge Sigvardsson Power - 3 februari 2015 21:29

Varför började du blogga?

Svårt att säga varför, men jag tyckte att det verkade kul och jag har alltid velat haft en kändisblogg. Fast jag vill inte satsa liksom ALLT på en sida på internet... Aja men det var mest för att det verkade kul och jag ville se om det skulle vara någon som ens läste dem.  



Skriv gärna frågor så kan jag göra en frågestund. Du har väll förresten inte glömt att kolla min videodyme?:) Kommer lägga ut mer videor senare. MEN SNÄLLA NÅGON, KAN NI HJÄLPA MIG HUR MAN LÄGGER UPP VIDEOR PÅ DATORN?!Eller snarare på bloggen....

Av Zigge Sigvardsson Power - 3 februari 2015 21:09

Hejsan hejsan!


Jag tänkte göra en lista på 10 saker som jag vill läsa om på en blogg.


  1. Jag tycker att det är väldigt kul att läsa om smink och klädtips från proffsbloggare eller sånna med snygg stil!
  2. Det är även väldigt spänande om att läsa om graviditet typ sånt (som blondinbella)
  3. Skitkul verkligen när man läser om folks privatliv, kärleksliv eller bara berätta en massa pinsamma stunder som hänt dig! Så himmla kul att läsa
  4. Roliga skämt är också kul, men jag har inte riktigt hittat någon såhära humorblogg än... KOMMENTERA TIIPS<3
  5. Det är interesserande om att läsa om träning eller sport. Att hitta vägen till en stark, frisk och sund kropp. Hälsa och motion.
  6. Tips på vad man kan skriva på sin blogg är en bra blogggrej, haha jag är liteee dålig på sånt...
  7. Höll nästan på att glömma: Hur man får sig se ny óch fresch ut genom en ny sminkning, ny hårfrisyr eller en helt ny klädstil t.ex
  8. Bloggare som har varit med om mobbing som sedan skriver och berättar om det är spännande att läsa, speciellt om det blir ett bra slut på storyn:)
  9. PÅ videobloggar så är det väldigt kul att kolla på gynmastik t.ex
  10. Men på videobloggar så är det även kul att kolla på bra redigerade challanges :)

Helt ärligt så brukar jag inte läsa andras bloggar så mycket... Men bara för att hålla mig úppe´så läser jag väll kissies, kenzas och blondinbellas iallafall :)

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards