Alla inlägg den 9 februari 2015

SAD

Av Zigge Sigvardsson Power - 9 februari 2015 21:51

NEJ MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT!:(

ALEX HACKADE NER MIN BLOGG OCH NU ÄR HEMSIDAN ÖVERLADDAD OCH SKITSEG, vilket du kanske märker :(

Snälla ge inte upp läsandet! Ladda hem appen och läs från mobilen för det fungerar för mig iallafall. jag älskade bloggen så sjukt mycket och nu ja, nu är den förstörd!:(

Av Zigge Sigvardsson Power - 9 februari 2015 21:30

Jag kommer nog aldrig att lyckas hitta någon kille till alla hjärtans dag. Jag kommer nog att få sitta själv och gråta hela dagen :(
vill bara få en puss och en kram av <3 honom <3. det finns en kille i mitt hjärta nu... vissa kanske fattar vem det är nu men jag har varit tillsammans med honom förr.

förlåt för att jag inte uppdaterat på hela helgen och så...

min helg iallafall bestod av:
? En grym övernattning med Gretha och Filippa
? 2 ridlektioner för Birgitta Kjellin
? en fotbollsträning
? En middag med kusinerna

så min helg har faktiskt varit Braa, bara jag som älskar helger?
Bara jag som tänker att man ska sova länge, men sover inte länge?
Bara jag som alltid vill vara med någon på helgerna?
Vad gör DU på helgerna? <3:)

har ni några bra tips på inlägg? ;* Uppskattar alla, dåliga som bra!

bye bye syns snart får jag hoppas <3

jag är fett proud, har äntligen fått en häst på Sims !:D

kunglig text asså, min favvo<3

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Skapa flashcards