Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 15 februari 2015 21:38

Hej igen :)
Nu tänkte jag berätta om hur min alla hjärtans dag var!:) morgonen var vara tråkig, jag red fast det gick jättebra och det var kul iaf. På dagen så åt vi semlor och myste. Men till det roliga nu:

Klockan sju ungefär kom Ida hem till mig och vi spelade Wii och började göra iordning för smoothie challanges. Klockan 9 kom Cornelis också och ja, du gjorde vi challangen. Det roliga var att jag fick en äcklig! -Gurkmajonäs!!
Men sen fick jag typ:
? Juice som bas
?socker
?russin
? florsocker
? grädde
Och mer :):)

Sen runt tio åkte Cornelis hem för han skulle egentligen sova hos mig men ghanskor på att kan hade match kvart i åtta :o på morgonen alltså. Så då blev det bara Ida kvar och vi spelade monopol, FaceTimeade med Olle, Linn och Krille osv.

Idag har jag och Ida hoppat ner från en Grening, hög buske :D :P
Jag har även haft fotbollsträning och en ridlektion - och helt ärligt så har jag aldrig ridit så bra som då!!!! :D jag hoppade av glädje sen, Bästa Patricia och bästa Zacke <3<3

H E J D Å

lämna fler kommentarer så kommer jag att skriva flera inlägg :)

sam var bara såå fin där :D <3 <3

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards