Alla inlägg den 11 april 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 11 april 2015 23:38

Hej hallå allihopa:)


Här kommer några serietips för er tonnåringar   


  1. Gossip Girl! Jag började kolla på det idag, tyckte det verkade dåligt och bara slöseri på tid, men sen insåg jag att det faktiskt var väldigt bra, och Chuck Bass är inte så illa ändå   
  2. Glee- Shit vad jag följde det för ett tag sedan! Men jag slutade kolla för de nyaste inte är lika bra (okej har inte kommit till slutet men)...
  3. Har hört av många att Pretty Little Liars är bra, men har aldrig kollat på det    
  4. The Walking dead är skitbra!! Jag har kollat på några avsnitt med en kille i skolan, men borde nog börja kolla på det hemma också. Fänglsande och spännande

Du som sett något av detta får gärna kommentera vad du tyckte/ Tycker om de olika serierna. Jag skulle bli jätteglad då :)


Hejdå, höres sen   

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Skapa flashcards