Direktlänk till inlägg 13 april 2015

15 Random Fakta Om Mig

Av Zigge Sigvardsson Power - 13 april 2015 21:49

  HEJ HALLÅ MINA SÖTISAR:*


Ah, Blev ett lite senare inlägg idag men jag har varit i Sigtuna för att kolla om Zacke fortfarande är halt och gissa vad?! HAN ÄR INTE DET! Jag ska alltså börja jogga fram honom i skritt när jag sitter på ryggen i en vecka sen ska jag försöka rida som vanligt. Men vi var där från och med att jag slutade skolan (så åkte vi dit,lååångt) och kom hem 20:20 ungefär... Kul xoxo


Här kommer det iallafall:

15

HELT

RANDOM

FAKTA

OM

MIG
!!!!


  1. Jag har en rosa iphone 5c
  2. Jag lever ändå ett ganska rikt liv
  3. Mina lår är ganska kraftiga...
  4. Jag är kär ;) Och inte singel eller... det beror på vem som läser detta   
  5. Jag tycker att smink är väldigt roligt, men jag är inte bra på det
  6. Jag kollar på alla Tova Helgessons videosar om och om igen när jag inte kan sova.
  7. Jag brukar smyga runt i mitt hus mitt i nattten och väldigt ofta gå ut och t. ex klappa hästarna å så
  8. Jag har magrutor (syns inte astydligt men de finns där)
  9. Svär ganska mycket, vare sig jag vill det eller inte   
  10. Jag är väldigt lättlärd på typ allt, det är lätt att t.ex lära mig att spela en ny låt på gitarr
  11. Jag är VÄLDIGT bra på engelska
  12. På lektionerna kan det hända att jag spelar, men jag lovar att medans jag spelar så får jag skitont i magen och mår dåligt
  13. Jag är inte rädd för att få skäll och tömjer gärna mot skolans regler, men bryter de typ aldrg   
  14. Jag är rädd för myror...
  15. Jag vill sticka ut, klä mig anorlunda, vara anorlunda osv.

Blev ett kort inlägg, men jag tyckte att det ändå var ganska roligt, ahhah asså jag låter som omo jag vore värsta bad girlen men det är jag faktiskt inte  


SYNNS PÅ STAN, DIN GAMMLE BANAN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zigge Sigvardsson Power - 23 augusti 2015 00:02

Härligt sommarlov, Eller ja... Vänner har kommit och gått, jag gillar en kille igen vilket Jah trodde att aldrig skulle hända igen, YAAY! Osv Har väll inte blivit så mkt gjort denna sommar? Hard to know. Sry för kort inlägg osv men det är ingen idé...

Av Zigge Sigvardsson Power - 26 juli 2015 18:44


Här ligger jag, nedslängd i soffan och väntar... snart kommer saknade farfar Arne från Norrland och hälsar på:) Även Inga (låtsas farmor). De tar även med en liten vit, lurvig hund som heter Sigvard, det är min farbors & Annas hund men farfar är hund...

Av Zigge Sigvardsson Power - 18 juli 2015 10:50

Förlåt för min oaktivhet!!! Jag vill bara säga att jag var in och kollade på bloggstatistiken och även fast jag inte har skrivit ett inlägg på evigheter så är det ändå flera stycken som är inne flera gånger och kollar. Sjukt tacksam...

Av Zigge Sigvardsson Power - 24 juni 2015 23:46


Världens bästa tillslagstränare har idag tränat mig. inte bara mig men... jag var med i fotbollscamp 2015. Jättekul och jag körde mig jättemycket. Önskar bara att hela laget var där och inte bara jag och en till :| wow vad mkt bättre skott jag kan sk...

Av Zigge Sigvardsson Power - 21 juni 2015 19:11


I lördags vaknade jag av att mamma och pappa stampade runt som idioter där uppe. Sen efter ett tag så ropade mamma och sa åt mig att Om jag ville se brandbilen så skulle jag gå ut för det brinner vid pannrummet. Jag fick ut och det kom 3 brandbilar, ...

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Skapa flashcards