Alla inlägg den 21 april 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 21 april 2015 20:21

Nationella prov, random things, folkraceochfotbollshelgen,!

 

Hej hallå alla mina sötnosar!

Det har varit ”skitkul” att ha 3 nationella prov denhär veckan, alla i engelska. Jag gjorde mitt bästa och jag är väll nöjd med min insats. Hahha shit nu låter jag som värsta typ pluggisen eller vad man nu säger jag bah, nej men shit vad kul att blogga om nationella proven liksom!!

22:13 Jennifer, Lucas, Eddie, Lowe, Niklas, Sune, Nina, mamma, pappa, Albin och Sara är i vår buss och kollar på Let´s dance medans vi barn (Jennifer, Lucas, jag, Eddie och Lowe) Spelar helt hysteriskt. Jag och Jennifer vinner stort!  

Resultaten:

Heat 1: FÖRSTA heatet med gubbarna och Albin VANN!

Heat 2: Styrsaken var sönder så han blev stående i en spånhög   


Heat 3: Han och Niklas tog starten men sen pajade styrningen igen...


KUL VA??


Resultaten på fotbollssöndagen kommer här:

1-1 Mot eh Norrham

0-2 till Sunnersta

4-1 Mot Torsåker, jag gjorde ett mål

0-6 Tror jag till Valbo

3-1 Mot SIF

0-3 Till Hofors

Vi var i Hofors på tiffany´s cup om någon undrade.


OKEJ, TACK Å HEJ, SYNNS PÅ STAN DIN GAMLE BANAN, ENE WENE STIRNG BIKINI  

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards