Alla inlägg under maj 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 30 maj 2015 22:46

Asså shiiit!!!! Jag har totalt glömt bort att jag har en blogg, assåå ååååååååå.


Aja den här veckan har gett mig världens träningsverk, har nog aldirg haft så mycket träningsverk!

L är lite jobbigt, M är mittimellan och S är så *** jobbigt

Måndag: Ridning + Match = L

Tisdag= Swedbank cup + Ridning = M

Onsdag = Swedbank + ridning= M

Torsdag = Fottbollsträning + ridning+ en hel dag på Iogt/nto med klättervägg, sumobrottning, studsmatta, fotboll, basket osv= S

Fredag= Fotbollsmatch + Ridlektion  = S

Lördag = Valbo = L

Söndag= Ridning + Swedbank final = vet inte än


I Fredags så hade jag nån så *** träningsverk i armar, ben och rumpa så jag kunde knappt vara med och spela, tog på svidliniment... Mjölksyra i hela benen är inte kul att springa med   

Idag var ändå värst, inte aktivitet bara träningsverken... Kunde inte ens gå normalt men jag hoppas verkligen att träningsverken går över tills SWEDBANK FINALEN imorgon   



Aja, then you know a bit about me and my thoughts. BYE BYE BBY

Av Zigge Sigvardsson Power - 24 maj 2015 20:24

Men hejsan du där!:) 


Nu var det länge sedan jag skrev igen MEN, min dator blev inlämnad för att fixa ljud, jag har verkligen haft en fullbokad vecka, nästa vecka kommer dock att vara värre. Nästa vecka: 

MÅNDAG: Match, ridning

TISDAG: Swedbankcup (ridning kanske) + mammas födelsedag som jag missar

ONSDAG: Swedbankcup (ridning kankse) + min mosters födelsedag som jag missar

TORSDAG: Träning + lagfoto tror jag

FREDAG: Ridlektion, Match och folkrace

LÖRDAG: Folkrace

 

Albins resultat från folkracen i helgen: 1:a, Svartflagg, 4:a, 4:a, 2:a TROR JAG

Pappas resultat: 5:a, 5:a, 5:a, 4:a, Svart


MEN FÖRRESTEN! Såg ni eurovision igår? OMGOMGOMG SVERIGE VANN !!!    

Jag trodde Rysssland skulle vinna när hälften av länderna hade röstat, men mot slutet så WOOW Stor ledning där   

Alla säger att politik blev inblandat men Måns låt var ändå bättre sååå ;P

Av Zigge Sigvardsson Power - 13 maj 2015 21:12

Hej hallåj, tänkte bara berätta ett löfte som jag ska försöka att hålla nu! Det är så här att jag spenderar väldigt mycket pengar på saker jag inte behöver, så jag skulle verkligen behöva tänka på ALLT jag köper, och liksom verkligen vilja ha det. 


Jajaja, Idag så var jag på BAAADHUSET, asså jag har varit där så ofta nu men på Parkbadet så finns det faan inte många grejer att göra, så jag kommer då inte åka dit på ett tag, good bless m :) Men jag var där med Ida, Gretha och Gustav. Eeeh ja stackarn det var en kille, en helt ensam kille... Nej vad säger jag då han hade ju oss   



Stackars min brorsa, albin asså. Han och mamma fick åka in till Akuten idag, klockan 20 ungefär för Albins förkylning och halsont blev bara värre och värre, med det visade sig att det nog var något allvarligare än vad vi trott. Stackaren har fått körtelfeber, hette det så? AJA MEN EN FEBER TYP SOM levern kan svälla sa pappa... Ehh ja och ont i halsen då men jajajaja. 

HEJDÅ  

Av Zigge Sigvardsson Power - 11 maj 2015 21:53

Heeeeeeeej


Jag kom nyss hem från premiärmatchen i DM. Igår så var det säsångspremiär, också fotboll. Igår mötte vi laget IK Sätra (tror de var IK) och vi vann med 2 - 0, Ida Schönning och jag gjorde ett mål   

 

Idag däremot så hade vi en mer än 80 minuters lång match... Första halvlek gick (30 min), 0 - 0 men sen på andra halvleken så gjorde Ida S ett mål :) MEN NÄR DET VAR 4 JÄVLA SEKUNDER KVAR SÅ GJORDE DE MÅL !!! Med tanke på att det var DM så får inte matchen sluta oavgjort, så det blev förlängning 10 gånger 2 OCH fortfarande 1 -1. Matchen avgjordes med straffar.

Med den bästa målvakten i världen Wilma, och Ida S´s mål så vann vi straffarna, 1 - 0 OCH DÅ VANN VI DEN SPÄNNANDE MATCHEN!

Jag gjorde ett mål, men det blev bortdömt för det blev offside :(

 

HEJDÅ DÅ    XOXO

Av Zigge Sigvardsson Power - 10 maj 2015 03:25

Hej Haloooj   


Egentligen, så kan man blogga om nästan vad man vill, men hur många läsare man får för det... det är olika!

 

  1.  Berätta några tips / många tips som du har, kanske tips på grejer, tips på inlägg, tips på appar vad som helst!
  2. En klassiker är berätta om hur din dag har varit, många kör den och den fungerar väldigt bra - använd den inte varje gång bara.
  3. Ditt senaste inköp, vad var det senaste du köpte egentligen? onödigt, behövligt eller ångrar?
  4. BLOGGLISTOR
  5. Det är alltid kul med en frågestund, eller kanske en intervju med ngn?
  6. Vad finns i min väska?
  7. Mina kläder där du berättar vilka kläder du har i olika tillfällen kan vara kul att läsa. 
  8. ETT FANTASTISK tips är att gå igenom gammla bilder och välja ut några att berätta och dela om. 
  9. Listor, typ 10 saker ni kanske inte viste om mig, 10 saker man kan göra ute osv.
  10. Det är även roligt att läsa andras bloggar och ta tips därifrån, eller skriva om dem/ ett inlägg.
  11. Skriv om dina favoritbloggare, eller några som inspirerar dig!
  12. Hiss or diss på kändisar eller skådespelare. 
  13. Gör DIY´s!
  14. Berätta om dendär senaste resan, eller senaste minnesvärda stunden!
  15. Den snyggaste sommaroutfiten just nu.
  16. Din favoritlåt och din favoritartist
  17. Saker som du ska och vill göra i sommar!
  18. Det absoluta knäppaste blogginlägg du läst.
  19. Några pinsamma ögonblick i ditt liv
  20. Så gör du för att få positiv stämning i livet
  21. KÄRLEK
  22. Så gör du för att gå vidare från ett jobbigt break up
  23. Hur du sminkar dig
  24. En hemlighet om alla i din familj
  25. Dina husdjur
  26. Vad som får dig att känna att ditt hjärta dunkar hårdare.
  27. Gästblogga, låt någon annan skriva ett seriöst inlägg en gång.
  28. 30 saker du vill göra innan du dör
  29. Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner kronor?
  30. Vad skulle du blogga om, om du vore Sveriges största bloggare?

HEJDÅ :) XOXO

Av Zigge Sigvardsson Power - 9 maj 2015 07:38

Hej hallå alla sötnosar!

 

Igår så var jag på diskooo, hedängdiksot. Det var väldigt roligt:) Min outfit var: Ett par vita jeans,  ett svart linne med en spets - vit aim for the stars tröja. samt en svart kavaj och svarta boots. 

Jag använde mig av: Concealer, puder, solpuder, ögonskugga/kajal i ett, Läppglans, mascara, ögonbrynspenna, highliter, blusher och rouge.  

 

Jag ville även berätta att jag har över 1100 läsare nu!!! Det är helt otroligt, mehn jag älskar er alla    

Idag så ska jag på folkrace i Årsunda, Albin kör :)  Men idag så ska jag och mamma stå i kiosken... från 14- 17 TROR jag hehe  


Bara jag som hatar att se någon helt ensam, men man vill verkligen inte vara med den? 

Bara jag som hatar när man råkar tackla/fälla någon på idrotten, och dem tror jag gjorde det med flit och pratar inte med mig?


KOMMENTERA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN, DET KAN VARA VILKA FRÅGOR SOM HELST MEN SNÄLLA NU, KOMMENTERA! :)

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards