Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 18 juni 2015 09:52

Som ni kanske redan vet så har jag åkt till Spanien en vecka men jag kom hem för exakt en vecka sedan :|. Det var jätteskönt där! För er som inte visste så var jag i Fuengirola (spanska solkusten) med min familj!:) Det var väldigt varmt i både hav och på land :D. Det fanns en galleria med typ 110 000 kvadratmeter eller vad nu mamma sa och en butik då allt var jättebilligt. På taket var det en gokartbana och vi var även till ett av dem många vattenlandet som finns i Spanien. Strandpromenaden var 2 km lång! (Tror jag) det var även proppat med butiker, nattklubbar, restauranger, kiosker osv... HELT UNDERBART!

Anledningen till varför jag inte bloggat är för att jag har haft fullt upp och inte riktigt hittat någon mening med det eftersom att jag inte har någon dator längre. :( Jag lämnade in min skoldator för länge sedan så ja nu har jag ingen dator.

men iallafall så är det faktiskt sommar! Den här sommaren ska vara bättre än alla dem andra (: jag ska va mycket med kompizar, bada, rida, spela fotboll, skratta och njuta, vilket alla borde prova mohahhaha (:


Hoppas vi synns snart igen, lite svårare att säga när nu hehe. HEJDÅ

Från Grönalund (:

Vi har i förrgår tagit lagbilder så här kommer en av mina enskilda (:

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Skapa flashcards