Alla inlägg under juli 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 26 juli 2015 18:44

Här ligger jag, nedslängd i soffan och väntar... snart kommer saknade farfar Arne från Norrland och hälsar på:) Även Inga (låtsas farmor). De tar även med en liten vit, lurvig hund som heter Sigvard, det är min farbors & Annas hund men farfar är hundvakt hehe. Dem stannar iaf i 3 dagar.
Igår kom Ida med familj på middag, vi grillade & hon å jag badade.
PS. Jag har för en gångsskull städat på mitt rum. Men jag städade även innan Poolpartyt jag hade här fredag-lördag det var förresten jättekul & något jag gärna gör om (:
#stoptrying

Ida :)

Av Zigge Sigvardsson Power - 18 juli 2015 10:50

Förlåt för min oaktivhet!!!

Jag vill bara säga att jag var in och kollade på bloggstatistiken och även fast jag inte har skrivit ett inlägg på evigheter så är det ändå flera stycken som är inne flera gånger och kollar. Sjukt tacksam<3 vilka är ni och vart kommer ni ifrån? :o

Tack vare ER så ska jag verkligen försöka skriva oftare, lite svårare när jag inte har en dator men jag hoppas att det blir bättring när sommarlovet slutar & jag börjar 7:an för då får vi dator :)

Nu är jag iaf på Gotland och kollar på folkrace och semestrar. Bor i en racebuss... Vi åker hem inatt.
Detta har vi gjort:
- Åkt gokart
- minigolf
- fotbollsgolf
- folkrace
- besökt Fårö
- strosat i Visby
Osv :)
HEJSVEJS så länge

Klättrade upp på en skyhög rauk helt ensam, stå-på-händer bilden är från Fårö.
Saknar min älskling !!! Bild av Madde på mälarkliniken...

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Skapa flashcards