Alla inlägg den 7 april 2015

Av Zigge Sigvardsson Power - 7 april 2015 21:18

HEJ HALLÅ:*

 

Tänkte försöka att få till ett långt inlägg idag för att jag inte skrivit på ett tag. Blev ett blandatinlägg:)

 

Ida och jag åkte till Parkbadet idag, lika kul varje gång!   Vi bröt mot lite regler, duvet man klättrade upp i forsen (fel håll),  Åkte två i gula och åkte lite hur som helst i gula banan hehe... Men hursomhelst så hade vi en toppen-sista-dag-innan-skola dag! Lovet slutade för de flesta igår, men vi hade studiedag så :)

 

Jag har faktiskt skaffat youtube, och jag ska börja använda det till att lägga upp videobloggar här:) VI får se när första videon spelas in, kankse imorgon:) Jag skulle bli jätteglad om du/ni kunde komentera vilka videos som ni vill se mig göra!:D

 

Min nouw blogg sket sig... Orkar inte med den, tar bara extra tid...

Men däremot så skulle det nog vara kul att ha en horsesworld blogg där jag skriver mest om hästar, för här måste jag skriva om annat för att få läsare, men vad tycker ni? vill ni höra mer om mitt hästliv direkt här eller i en separat blogg?

 

Jag har faktiskt börjat få svårt att sova, det är väll antagligen för att jag håller på med en massa annat men det behöver vi inte säga   

 

Imorgon så ska min klass till Sandviken och prata om drogor, vi ska även lämna in kakbeställningarna för att vi har sållt kakor till klassresan. Jag sålde bara för 850kr men... Vi ska till Grönalund, den 18-19 Maj tror jag det var och sen sover vi på ett vandrarhem och sista dagen blire typ shopping eller något sånt tror jag. Ser fram emot det jättemycket nu!

 

 

Hare bra så länge så höres vi snart!:*

Presentation


Tjej född 02 som lever livet och njuter av livet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska novellen handla om? (Jag kommer nog ändå att blanda in lite allt möjligt men vad ska liksom själva siktemålet va?)
 Livsstil
 Roliga saker
 Snuskiga saker
 Romantik och Kärlek
 Familjeskap
 Skräck
 Sport
 Något annat? Skriv gärna i fråga också
 Vet inte
 Spelar ingen roll!
 Kommer ändå inte läsa

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teen jr

Teen Jr

Teen jr bitches


Ovido - Quiz & Flashcards